Ödeme ve Teslimat

Ödeme ve Teslimat
 

Siparişiniz Nezaman Elinize Ulaşacak?

Siparişinizi verdiğiniz andan itibaren ödeme/fatura bilgilerinin kontrolünü gerçekleştirmekteyiz. Bu yüzden, siparişinizin tedarik ve teslimat aşamasına gelebilmesi için öncelikle siparişinizin ödeme/fatura bilgilerinin doğruluğunun onaylanması ve onaylandığına dair e-postanın size yollanması gereklidir. Sipariş onayının sağlıklı olarak alınması halinde, sipariş adresine  olan mesafesine göre siparişler onaylandıktan 1-7 iş günü içinde ulaştırılacaktır.


Hafta Sonu Siparişleri?

Cuma günü 15:00'den sonra verdiğiniz tüm siparişler sonraki Pazartesi günü işleme alınacağından elinize Salı gününden önce ulaşamaz. Pazar günleri teslimat yapılmamaktadır.

 

Stok?

Verdiğiniz siparişlerde stoğumuzda nadiren de olsa bulunmayan ürünler yüzünden gecikmeler yaşanabilir. Bu gibi durumlarda irtibat telefonlarınızdan veya e-postanızdan mutlaka size ulaşılarak haber verilecektir. Size ulaşabilmemiz için lütfen kişisel bilgilerinizi eksiksiz doldurunuz.

Adres?

Siparişinizin size en çabuk şekilde ulaşması için lütfen adres bilgilerinizi mümkün olduğu kadar açık yazınız.

Siparişimi Nasıl Takip Edebilirim?

Bilgi e-postasında yer alan  takip sayfasından takip edebilirsiniz.

Siparişim Ben Yokken Gelirse Ne Yapmalıyım?

Belirtilen adreste olmamanız durumunda siparişiniz en yakın  kargo şubesine teslim edilir ve size bilgi notu bırakılır. 3 gün içerisinde paketinizi belirtilen şubeden almanız gerekmektedir. Aksi takdirde siparişiniz  iade edilir. İade edilen siparişinizin tekrar gönderilmesini isterseniz kargo bedeli sizden talep edilecek veya, siparişiniz karşı ödemeli olarak adınıza tekrar sevk edilecektir.

Sipariş Ödemesini Kredi Kartı İle Yapabilir Miyim?

Sitemiz üzerinden kredi kartlarınız ile her türlü kredi kartınıza online tek ödeme yapabilirsiniz.
Kredi kartı bilgileriniz, yalnızca sipariş işlemi gerçekleştirilirken kullanılır ve kesinlikle veri tabanında kayıtlı tutulmaz.
Online ödemelerinizde siparişiniz sonunda kredi kartınızdan tutar çekim işlemi gerçekleşecektir.

Hasarlı Teslimat Takibi?
Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri, teslim aldığınız firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar olduğunu düşünüyorsanız kargo firmasına tutanak tutturularak ürünü teslim almayınız.
Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiği kabul edilmektedir.
Ürün hasarlı ise kargo görevlisi ile hazırlamış olduğunuz tutanağın numarasını ve  barkod üzerindeki barkod numarasınız en kısa zamanda sitemizdeki iletişim formu ile iletiniz. Bu form içinde ürünü neden iade etmek istediğinizi kısaca açıklarsanız ürün ile ilgili çalışmalarımızda bize yardımcı olmuş olursunuz.
Bu tutanak ile birlikte ürünü / ürünleri faturaları ile birlikte sorununuzu anlatan not ve kargo görevlisine hazırlattığınız tutanak ile birlikte, bize ödemeli olarak kargo ile göndermenizi rica ederiz. Ürünler bize ulaştığında sorununuz kayıtlarımıza işlenecek olup, en kısa sürede yeni ürünleriniz size gönderilecek ve teslimatın tekrarlanmasını sağlayacağız. Siparişinizi iptal etmek isterseniz ürün bize ulaştıktan sonra işleminiz tamamlanacaktır. 



Bu Sanal Mağazada Elektronik Ticaret için ProjeSoft E-Ticaret yazılımı kullanılmaktadır.